Kamis, 19 November 2015

Natural Healing pada yang terbaik - If Only Elvis Presley Tahu!

Natural Healing pada yang terbaik - If Only Elvis Presley Tahu!

Sekarang saya tidak mahu bunyi seperti binatang hutan walaupun saya telah dipanggil banyak perkara dalam hidup saya dan ya jackass adalah salah satu daripada tajuk saya telah diberi label dengan beberapa kali. Bercakap jackasses membolehkan bercakap tentang mereka untuk seketika, apatah lagi lembu dan kuda juga.

Pernahkah anda terfikir bagaimana binatang yang sangat besar benar-benar mendapatkan pemakanan mereka, dari hanya makan rumput. Ya rumput, itu adalah apa yang mereka makan, tetapi mereka semua sihat sebagai kuda, keras kepala sebagai keldai dan kuat seperti lembu jantan. Nah mari kita bercakap tentang rumput untuk seketika. Apa yang ada di dalamnya? Apa nilai pemakanan boleh rumput sekali mendapat yang menyimpan ini binatang-binatang di padang supaya sihat?

Rumput penuh dengan karbohidrat dan protein. Maka apabila ia datang kepada rumput barli terdapat klorofil, kalium, besi, kalsium, vitamin A, C, B1, B2, Asid Folik dan B12. Wow, semua dari rumput tidak begitu menakjubkan. Sebab saya memutuskan untuk membuang ini ke dalam senario adalah hakikat yang mudah bahawa kebanyakan nutrien ini terdapat dalam sayur-sayuran hijau yang paling seperti bayam, brokoli, pasli, char Swiss, rumput gandum dan senarai seterusnya dan seterusnya.

Saya bercakap tentang penyembuhan semulajadi pada yang terbaik. Norman Walkers quote kegemaran digunakan untuk menjadi, jika anda hijau di bahagian dalam kedudukan yang bersih di bahagian dalam. Jika anda ingin Penyembuhan Kanser atau belajar bagaimana untuk menyembuhkan secara semulajadi daripada kebanyakan penyakit dan penyakit maka anda mempunyai yang lebih baik makan banyak sayur-sayuran hijau. Sekarang saya suka pergi satu langkah ke hadapan dan jus mereka. Dengan cara itu Saya mendapat jumlah maksimum nutrien ini ke dalam badan saya pada satu masa. Fikirkanlah, haiwan mengambil masa untuk mengunyah rumput untuk masa yang lama oleh itu mendapat sebahagian besar daripada pemakanan, di mana kita manusia mengambil masa 2 atau 3 gigitan dan menelannya. Makanan ini masuk ke dalam perut yang diproses oleh tubuh untuk menyerap, maka perkara sisa dibuang melalui usus anda untuk melengkapkan sistem penghadaman. Masalahnya ialah tubuh tidak dihadam dengan betul kerana kita tidak mengambil masa untuk mengunyah cukup sebagai haiwan lakukan. Mereka mempunyai semua masa di dunia lagi kita manusia sentiasa tarikh akhir dan sentiasa tergesa-gesa.

Itulah sebabnya anda ingin memulakan memerah jus. Sebagai contoh sayur-sayuran yang paling hijau penuh dengan nutrien yang disenaraikan di atas tetapi saya mahu bercakap tentang klorofil, yang berada dalam salad Romaine dan kubis dan juga dengan banyaknya. Chlorophyll dikenali untuk membersihkan badan, menghalang jangkitan, menyembuhkan luka, menggalakkan kesihatan sistem penghadaman dan peredaran darah tidak lagi meningkatkan sistem imun. Tambahan pula sayur-sayuran hijau anda membantu menyahtoksik badan, dan meningkatkan bilangan sel-sel darah merah oleh itu membantu dalam penggunaan dan pengeluaran oksigen.

Sekarang saya mahu menamatkan artikel ini dengan bercakap tentang Raja atas takhta-Nya. Adakah anda tahu bahawa Elvis Presley meninggal dunia akibat serangan jantung ketika berada di dalam tandas. Ya Yesus duduk di atas takhta itu apabila dia meninggal dunia. Serangan jantung beliau telah didorong oleh penyumbatan usus besar kerana makanan yang kaya dia makan yang membawa kepada jantung diperbesarkan dengan jumlah hujan yang aterosklerosis koronari. Dia suka burger, daging merah dan selalu makan semasa dalam jangka masa di sudu berminyak. Tidak ada ia, kejatuhannya adalah tabiat makan, yang seterusnya membawa kepada kerosakan hati yang meluas apatah usus besar beliau telah tersumbat dengan kotoran, menunjukkan keadaan usus yang kronik. Dia juga terpaksa mengambil pil apabila dia bangun pada waktu pagi hanya untuk mengawal pergerakan usus beliau.

Kenapa saya memilih untuk membawa Elvis ke dalam gambar? Untuk menunjukkan betapa pentingnya untuk mempunyai kolon anda dibuang melalui pakar colonics jika anda tidak pernah kalaulah dilakukan sebelum ini. Dalam "Penyakit Dimusnahkan" Saya menjelaskan bagaimana colonics penting, jus dan puasa adalah jika anda benar-benar ingin menyembuhkan Kanser, Penyakit Hati atau menyembuhkan Aterosklerosis penyakit jantung anda. Itulah bagaimana saya menewaskan Penyakit Hati saya.

Sekali lagi kita hendaklah banyak belajar dari Alam seperti yang kita perhatikan alam haiwan. Pernahkah anda menyedari bahawa burung bangau megah dengan paruh yang panjang yang mereka mengisi dengan air dan menyuntik air ke dalam rektum mereka untuk memberikan diri mereka enema atau kolon pengairan jadi untuk bercakap. Siapa yang mengajar mereka prinsip ini penting dalam lavage dalaman. Alam pada yang terbaik adalah apa yang saya maksudkan di sini untuk memusnahkan penyakit anda apa sahaja yang berkenaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar